2010-03-30

Idag har jag badat och gjort mig fin. Jag är hemma hos mig (ifall du undrar). Lite svårt att hänga med kanske eftersom jag befinner mig både här och där... fast inte samtidigt förstås. Det funkar rätt okej att sova hos mina föräldrar. För något år sedan kunde jag inte sova borta och det var även jobbigt om någon skulle sova i min lägenhet. När jag sov någon annanstans så kändes det som att jag blev riktigt sjuk under natten (fysiskt alltså) och fick inte mycket sömn. Men nu går det riktigt bra. Jag sover som en stock, oftast i exakt 9 timmar. Enligt Wii behöver man bara 7,5 timmars sömn, men min kropp kräver tydligen mer.

Jag ska inte sova riktigt än, jag tänkte se en film först för jag är inte ett dugg trött. Det är jättevarmt i min lägenhet just nu så jag har tagit bort all tejp och handdukar som jag brukar lägga längs golvlisterna. Ja, du vet... annars blåser det rakt in i lägenheten... vilket är jättebra på somrarna. Just nu är det +25,6 grader inne vilket är ganska behagligt... fast kanske inte när man ska sova.