2010-03-28

Har jag skrivit om att jag börjat använda min skena för tänderna igen? Nej, tror inte det (ursäkta mitt minne). Jag slutade med den i början av förra året. Nu har jag i alla fall fått för mig att använda den igen för det kändes som att tänderna började förflytta sig till sin ursprungliga plats (innan jag hade tandställning). Jag har fortfarande ståltråd på tänderna i underkäken... men inte uppe eftersom tandläkaren inte kom åt att laga ett hål förut.

Det känns som att det är "fixartider" just nu. Jag vill nämligen åtgärda dessa saker: laga ett hål i tänderna, ta bort ståltråden som sitter bakom tänderna i underkäken, ta bort minst 5 leverfläckar från kroppen. Hm, det var kanske inte så mycket... men det är stora grejer för mig. Egentligen är kanske allt som innebär att jag måste gå utanför min ytterdörr stort. Med stort menar jag alltså jobbigt... Äh, nu ska jag ner till köket och ta min medicin. God natt!