2010-03-02

Det var kul igår trots att jag inte är särskilt förtjust i schlagermusik. Jag försökte mig på att dansa lite också... men jag måste nog säga att jag föredrar att dansa till RnB. Det såg säkert lustigt ut när jag dansade omkring och försökte hitta en stil som passade till musiken. Det är bara andra gången jag varit på Golden Hits men man känner sig så välkommen där. Det kanske har att göra med att Richard Herrey är så trevlig... han får folk på gott humör. Mårten och jag såg två kändisar igår: Kicken (varför förföljer han mig? *ha, ha*) och Kevin Borg som vann Idol 2008. Han är så gullig att man bara vill krama om honom, men jag vågade inte ens gå fram och säga hej. *skratt*.

Jag har inte haft någon ångest de senaste två dagarna vilket är jävligt skönt. Men vi får väl se hur jag mår framöver. Det blev ändå en hel del Xanor förra veckan. Idag har jag bara tagit det lugnt. Nej, nu ljög jag. Imorse diskade jag hemma och någon timme efter att Mårten släppte av mig hos mina föräldrar så var jag ute och skottade. Jag klippte även klorna på Spike. Snart ska jag titta på House på TV och sedan ska jag lägga mig och sova. Jag tänker ta en sovmorgon imorgon... men sedan ska jag nog träna lite med Wii.