2010-03-01

Vilket väder det är... hela förmiddagen så snöade det. Nu börjar det blåsa upp rejält också.

Mårten är på väg. Han åkte tidigare hemifrån just för att han ska slippa stressa. Jag är lite frånvarande idag men jag tyckte han sa något om att han hjälpte några som fastnat i snön... med bilen alltså. När han ringde senast satt han i bilkö. Jag ska ta och göra mig i ordning nu och ta på mig flera lager varma kläder.

Ha, ha! Jag lyssnar på The Voice. Precis nu så pratades det om den så kallade "hemliga" spelningen som Jason Derülo hade på Café Opera. Hm, har jag så bra "kontakter"? Jag visste var han skulle uppträda redan för någon vecka sedan. Nej, jag är nog bara måttligt talangfull när det gäller att hitta information. Jag är som en levande Google... säger Mårten i alla fall. *skratt*