2010-10-05

Hemma hos päronen igen. Jag hade så kul ikväll... ända till kamerabatteriet dog igen. Min nya kamera är skit. Den tar bra bilder när det är ljust. Men i mörkare miljöer är den sämre än gamla kameran. Batteritiden är ett skämt... jag tog kanske 50 bilder och filmade i 4 minuter. Fan, jag vet inte hur jag ska göra... jag kan inte skicka tillbaka kameran... men jag vill inte ha den. Jag vill ha en likadan som min förra... där jag kunde ta mer än hundra bilder OCH filma i mer än 20 minuter utan att ens få en varning om att batteriet höll på att ta slut. Problemet är bara att modellen inte finns att köpa längre. Fast om du vet var man kan få tag i en oanvänd Canon Ixus 80 IS så kan du ju höra av dig till mig. Jag får kolla om det finns något öppet köp på den nya kameran... annars är jag ganska säker på att farsan vill ha kameran. Jag får väl spara pengar till en ny kamera själv. Jag struntar i att köpa mycket mat... men jag vet ändå inte vad jag ska ha för kamera. Äh, jag ger upp. Har ändå ingen lust att leva längre så vad fan ska jag sitta och fundera över kameror för? Nu ska jag sova, kan ändå inte skriva mer med mobilens knappar för då går de väl sönder och så är jag utan mobil också.