2010-10-25

Så fort badrummet blir ledigt så ska jag ta på mig MP3-spelaren och lyssna på radio och borsta tänderna. Sedan ska jag sova. Jag har varit trött större delen av dagen. Det skulle vara skönt att sova ut imorgon men jag stiger nog upp som vanligt och gympar... för det är ju bra för kroppen.

När jag är hemma hos mig ska jag röja mer... gå igenom vad som kan slängas och vad som kan säljas. Jag borde börja med klädkammaren... men det ligger så mycket kläder och grejer där... jag blir trött bara jag tänker på det. Men jag får väl sätta igång ändå. Fast jag hittar nog inte så mycket som ska slängas... det gäller mest att få ordning på allt som är där inne. Om man bodde i ett varmare land skulle man inte behöva ha en massa tjock-kläder, jackor, vantar, halsdukar och annan skit som tar plats...

Jag tror jag ska döpa om min nyaste firre. Härmed får den namnet Pleco istället. Det passar bättre... tycker jag. Nä, nu ska jag borsta tänderna. God natt.