2010-10-23

Jag är hemma hos mig... alldeles själv. Mårten är inne i stan och fikar med en släkting och jag har städat i min lägenhet. Det behövdes verkligen. Något annat som borde göras är att packa upp resväskan från semestern. Nej, jag har inte gjort det än. Snart är det väl ingen idé heller för vi drar kanske söderut om ett par månader... nåväl, ganska många månader. Jo, jag ska packa upp. Det är bara det att jag måste göra bättre ordning i klädkammaren så att allt får plats.

Mårten är på väg hit igen så jag ska fixa lite grejer och sedan skjutsar han mig till mina föräldrar. Vi var där en kort stund tidigare idag och kollade om min senaste fisk var kvar... och det var den. Den gömde sig i slottet. Det är en algätare... som jag har döpt till Pitbull... bara för att det är en Pitbull Pleco. *ha, ha*. Visst, jag valde den dels för att den har ett coolt namn men också för att den inte blir lika stor som andra algätare.