2010-10-15

Mår inte så bra just nu heller. Min svanskota gör fortfarande ont... fast det är inte därför jag mår dåligt just nu. Jag känner mig illamående och... konstig. Vi ska kanske sova nu. Mårten somnar som vanligt sittande. Jättekul sällskap... Både igår och idag försökte vi se på film som Mårten hade hyrt men det går ju inte när han somnar hela tiden. Han måste fixa sin sömnapné, såhär kan han ju inte ha det.

Jag testade min nya kamera idag. Jag gillar den. *he, he*. Hm, det kändes lite ansträngt... att skratta alltså. Jag är inte alls på humör för någonting. Jag känner mig nere. Hade jag inte haft kamera och saker att fota hade jag säkert varit ännu deppigare. Det känns som att ända sedan vi kom hem från Spanien så har min deppighet ökat i samma takt som dagsljuset minskar om dagarna. Eh... det lät knäppt. Kan inte tänka klart just nu. Jag får väl borsta tänderna, stoppa i öronproppar (i öronen, inte tänderna) och försöka sova. Jag hatar snarkningar...