2010-10-21

Idag ska Mårten och jag på mässa. Det vore kul om man kunde hitta lite gratisprylar och kanske ett par tävlingar. Jag har tagit en Xanor, en Lergigan, en åksjuketablett, en Losec. Vi får se om det räcker för det var lite tjafs med morsan nu imorse. Jag mår alltid dåligt av sådant. Det verkar som att hon ofta missförstår vad jag säger och det gör mig så frustrerad. Äh, skit samma... det är bara det att humöret för resten av dagen är en aning förstört. Inte för att det var speciellt bra innan heller... Äsch, allt är bara trist.

Konserten jag var på för ett tag sedan helt själv för att det hade blivit fel på listan... då när Mårten fick stå utanför och vänta. Den tävlingsansvariga skrev att jag skulle få någon typ av kompensation, kanske biljetter till en annan konsert. Det lät ju skitbra... men sedan hände inget mer. När Mårten kontaktade samma person så fick han bara något svar om att "ja, det är ju synd att vaktsystemet är så ibland". Huh? Jag hatar folk som nästan lovar en något och sedan bara försöker slingra sig undan. Jag som blev så glad över att vi kanske skulle få gå och se en annan konsert. Men det verkar ju helt fucked up just nu. I samma tävling skulle jag även få lite prylar. När kommer de då? Bara så jävla dåligt... Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Har egentligen inte någon lust att göra något alls. Jag vill bara bort från allt.