2020-11-09

Jag förstår mig inte på politik. Trodde det var färdigt i USA... att de visste vem som skulle bli president. Andra stora ledare gratulerade till och med Biden. Läser man på lite så är det ändå inte helt 100% klart. Hur kan man då ta ut segern i förskott? Dessutom så är Trump president ända till 6:e januari om jag fattar det rätt. Rörigt som fan.

Apropå rörigt så hann jag knappt vakna innan jag hörde mängder av polisbilar åka förbi... Oftast är det ambulanser man hör. Ja, jag kan höra skillnad på sirenerna. Brandkåren är superenkel att urskilja. Lite svårare mellan poliser och ambulanser men det är väl som sagt på grund av att man sällan hör polisen sätta på sirenerna.

Igår innan jag skulle lägga mig masserade jag nacken och axlarna och tryckte på lite olika punkter på framförallt vänster axel... eftersom det är på vänster sida det är värst. När jag sedan lutade huvudet åt vänster så kom det två knakningar direkt efter varandra på vänster sida... vilket är lite konstigt eftersom det oftast knakar på höger sida om man lutar huvudet åt vänster och tvärtom. Det kändes som att det var någonstans i området där axlarna möter nacken. "Åh, det kanske börjar släppa" tänkte jag. Så hur känns nacken idag? Likadan som förut, hemsk skärande smärta.