2020-11-19

Jag skriver detta på mobilen och ser knappt vad jag trycker på. Nåväl, jag har spelar spel större delen av dagen och inte mått bra. Nu när jag ska sova och hjärnan inte har spel att sysselsätta sig med så blir ångesten värre. Har tagit en Flunitrazepam. Imorgon ska jag försöka träna för snart passar inte någon av mina byxor, inte ens de jag köpte i större storlek. Byxtillverkare verkar tro att alla kvinnor som ökar i vikt får fett på magen. Inte jag... min fettdepå är på låren, lite vid knän och vader också. Det gör att större storlekar sitter okej över benen men är enormt stora i midjan...

Jag är trött på att känna mig som en stoppad korv. Fast vad är det för vits med att träna när man ändå kommer dö snart? Hm, är kanske bättre ändå att vara ett snyggt lik. Äh, skojar bara. Jag ska träna för att minska att få ångestliknande symptom ute på grund av dålig kondition... som t.ex. andfåddhet, hjärtklappning osv. Man ska flrvisso inte ge sig ut i onödan under pandemin...

Spanska sjukan/influensan för ca 100 år sedan höll i sig i ca två år. Kanske den här ger med sig efter lika lång tid... om den inte muterar... vilket jag tror den redan gjort. Visst är jag positiv?