2020-11-24

Jaha, trodde det skulle ta lite längre tid... men nu är 60-miljoner-smittade-gränsen passerad. Brasilien rapporterade in 28511 fall... måste varit då det gick över 60 miljoner. Apropå smitta så ska nog Mårten, morsan och jag testa oss för antikroppar igen. Ingen av oss hade det tidigare i våras... eller var det i somras? Alla dagar är likadana, tidslinjen flyter ihop. Skulle sätta upp övervakningskamera åt morsan... då var det för varmt... över 30 grader ute. Nu börjar det bli för kallt att sätta upp den. Hm... får passa på någon dag då det är plusgrader i alla fall.

Jag måste komma ihåg att använda handkräm... händerna blir så uttorkade av allt tvättande. Hela jag är i och för sig uttorkad tror jag. Trots att jag har flera flaskor dricka bredvid mig (smaksatt, kolsyrat vatten, Coca-Cola light... om jag mår illa, sockerfri Red Bull, Fun light? Den borde nog stå i kylen... inte i rummet) så dricker jag inte tillräckligt. Eller gör jag kanske det? Vet inte... har för mig att jag hört någonstans att om man är törstig så är man redan uttorkad. Fast jag är inte törstig... än.

Nej... tillbaka till spelandet och senare försöka sova. Adjö.