1998-11-04

Ah... äntligen hemma. Jag är dödstrött. Ska nog snart gå och lägga mig.

Idag på föreningen så kom det ganska mycket folk. Trots att jag lider av social fobi så tycker jag faktiskt att det är trevligt med mycket människor. Det är nästan värre om det bara är två eller tre stycken eftersom jag måste prata mer då. *ler*... kan nästan inte låta bli att skratta åt mig själv när jag läser vad jag har skrivit nyss. Tänk vad man är fånig ibland. Jag tror att jag borde försöka tänka mindre... jag tänker alldeles för mycket dåliga tankar som: "jag måste", "tänk om..." Vad då? Vad kan egentligen hända när jag sitter där och pratar med folk? Om jag mår dåligt är det bara att gå därifrån en stund. Men istället så dyker det upp mängder av tankar i huvudet. Man borde nästan ha en ON/OFF -knapp.

Utöver mina tankar i huvudet som surrade omkring som vanligt så hade jag trevligt idag.