1998-11-08

Jag tror att jag har fått en släng av "musarm". Det gör ont i högra armen. Inte bra... Man ska använda tangentbordet mer antagligen.

Idag har det varit ganska långtråkigt. På förmiddagen spelade jag dataspel. Vid 12 hämtade min farsa mig med bil och vi åkte hem till mina föräldrar och käkade. Sedan fick jag skjuts tillbaka hem. Sen har jag spelat lite mer dataspel... kollat lite på TV. Och nu har jag ont i huvudet. Kan det vara glöggen jag drack till lunchen? Maybe.

Jag känner mig en aning nedstämd. Här sitter jag... och mina fåglar och kollar på TV. Ja, fast just nu sitter jag vid datorn förstås. Fåglarna (alla 6 st) sitter ovanpå dataskärmen och värmer sig. Jag ska försöka sälja ungarna snart. Det är för mycket fågelkvitter... två av ungarna är nog hannar. Tur att det bara är hannarna som sjunger...

Roger är väl formodligen någonstans och firar segern i fotboll nu. Trist att man inte kan vara med. Fast å andra sidan... sport är jag som sagt var inte särskilt intresserad av.