1998-11-30

Varför är måndagar så tråkiga? Okej att det kan vara trist ibland... men varje vecka? Urk... Idag hände det inget särskilt heller... lika trist som vanligt. Nej, det är inte trist. Jag har det aldrig tråkigt... nästan. Verkar det som att jag säger emot mig själv hela tiden idag? Kanske det... *skratt*. Jag är bara trött, som vanligt. Idag slutade jag med Zoloft helt och hållet. Nu tar jag bara Efexor morgon och kväll. Jag märker ingen skillnad alls. Eller... jo, det gör jag ju visst. Jag är nog gladare än förut.

Idag fick jag en släng av "jag kan inte slita mig från datorn"-sjukan. Jag struntade till och med i mitt favoritprogram på måndagar: Cityakuten. Men det är så ibland att när man har hittat något intressant så vill man inte avsluta. Jag ska skärpa till mig lite, men tänk bara på alla intressanta Internet-sidor man ännu inte sett... *hi, hi*.

Jag ska till kinesiologen i morgon. Spännande...