1998-11-19

Urk vad jag är trött. Jag sov bara fyra timmar i natt. Jag vaknade som sagt klockan fem, fick liv i killen, försökte somna om när han hade gått. Kunde inte somna eftersom jag började bli hungrig. Så jag tog ett par mackor, satt ett tag vid datorn... och sen vart jag dödstrött. Men då ringde telefonen... dags att åka till föreningen. Och det var ju tur att jag åkte dit (skjuts förstås), för det kom en hel del människor även idag.

Jag är lite nervös... men så är det alltid när jag har en tid som jag ska passa. Nästa tisdag ska jag till en kille som sysslar med kinesiologi. Ja, faktiskt... Jag tycker att det kan vara värt att prova.

I morgon ska jag vara hemma eftersom det inte kommer så många till SPS. Jag kan dessutom behöva lite avkoppling, och då menar jag inte framför datorn. Ska försöka att pyssla med lite hushålls-grejer. Jag har tvättstugan på lördag... så jag vet inte hur det blir med Bingolotto... jag skulle förstås kunna skjuta på tvätt-tiden men då lär jag väl inte få någon tid inom de närmsta två veckorna. Jag skulle verkligen behöva tvätta... äh.. skit i Bingolotto...

I dag var det TV-kväll... Arkiv X... brr... kalla kårar ilar längs ryggraden... Jag kanske ska på bio i helgen. Frågan är bara vilken film? Morsan vill se "Fucking Åmål". Min kille vill se "Rädda menige Ryan" och jag vill se "The Truman Show". Mitt filmval kan man utesluta eftersom den inte ens går på den biografen vi ska till. Fucking Åmål har jag ingen lust att se just nu... ungdomar i någon slags håla ute i bushen. Då återstår bara krigsfilmen. Den är två timmar och femtio minuter lång. Kul.