1998-11-25

Jag har ingen lust att lägga mig. Det är kolsvart ute, mina fåglar sover tätt intill varandra inne i buren och det är alldeles tyst. Det är bara tangentbordets knappar som bryter tystnaden. Hrm... jag känner mig lite skrivsugen... kanske man ska ta och skriva en liten novell. Nja... inte så här sent.

Mitt humör växlade en hel del idag... förmiddagen var jag på bra humör, eftermiddagen var för jävlig. Diskussioner och konflikter... blä. Urk, jag har fått huvudvärk också bara för det. Vet inte om jag har någon lust att åka till föreningen i morgon. Men det är inte bra om jag bara sitter hemma så jag tar väl och åker dit ändå.

Nu på torsdag ska jag tillbaka till kinesiologi-mannen... Jag var där idag och det gick hyfsat bra. Kanske jag får prova på musikakupunktur också... Tänk om det är som han säger... att det räcker med en eller högst två behandlingar mot panikångesten och sedan kan man vara "fri" från den resten av livet. Låter underbart... Kolla in hans hemsida om ni är intresserade. Den finns på adressen:

http://www.musicacupuncture.com