1998-11-05

Jag sitter som vanligt här vid datorn... och fryser. Får väl ta och göra lite gympaövningar så att jag får upp värmen. Jag sitter och funderar på om det ska vara så här kallt inne. Jag har elementen på max nu... hur ska det då bli när det är kallare ute...? Hm...

Idag har jag bara städat och städat... och städat. Det var nämligen några från kommunen här idag och fikade en stund. Anledningen till att de var här var att jag ska "komma igång" med något och inte bara jobba nere på SPS. Till att börja med så ska jag försöka åka kommunalt till föreningen. Hm... fem minuter med bil tog det förut, nu kommer det att ta en timme. Jag måste byta buss en gång... eller gå.... *brr*. Och så ska jag motionera mera. Tjoho... jag som älskar att sporta. Urk. Ok, jag är lat. Alla andra säger det i alla fall, så då är jag väl det. *skratt*.

Det är TV-kväll ikväll. Mera motion mellan programmen... annars fryser jag väl till som en liten fiskpinne.