1998-11-22

Min kille gick för ca en timme sedan. Ishockey... vad annars.

Jag mår ganska hyfsat. Kanske medicinen hjälper lika bra som den förra... om inte bättre. Jag känner mig lite bättre när det gäller humöret. Idag orkade jag till och med laga mat. Det är inte ofta det händer annars. Det brukar oftast bli djupfryst färdigmat som man slänger in i mikron.

Känner mig lite nervös inför tisdagen när jag ska till mannen som utför kinesiologi. Det är mest resan som gör mig orolig. Och att vara där själv. Jag får skjuts av min farsa... men jag känner att jag vill ha någon annan med mig som stöd också. Har pratat med morsan och hon har lovat att hon ska följa med. Känns redan en aning lugnare.

Vad ska jag hitta på att göra i kväll? TV... ja, kanske det. Annars sitter jag väl vid datorn och fixar lite med olika hemsidor.