2000-08-06

För en stund sedan gick vi för att köpa något för mina sista pengar. Affären med äggkokargrejen var stängd så jag köpte några plastblommor och en liten söt prydnadsfigur föreställande en nallebjörn som sitter nedanför ett träd där det finns en bikupa. Hrm, ja... jag var ju tvungen att köpa något.

Nu är allt nerpackat i resväskan och ryggsäcken. Jag har tagit på mig mina långbyxor (usch) och en t-shirt. Med mig har jag en skjorta så att jag inte ska frysa på planet.

Jag tror inte att jag hinner skriva mer just nu. Jag borde försöka få i mig lite mat och så tar jag en Xanor innan vi åker. Sedan får vi se när vi är framme vid flygplatsen. Har vi mycket tid på oss och jag tycker att det känns allt för trist (taxfreebutiken brukar oftast vara stängd så sent på kvällen) så kanske jag skriver några rader.