2000-08-23

Morsan gick för några minuter sedan. När hon var här kollade vi lite snabbt på det som vi videofilmat i Spanien, bl.a. konserten. När vi satt och tittade så ringde telefonen. Det var Roger. Jag bad att han skulle ringa någon annan gång eftersom jag var upptagen. Så han ringer imorgon efter fotbollen. Efter det gick morsan och jag ner till centrum för att handla mjölk och bröd. Då stötte vi på mannen med hunden (som bor i samma område) som tidigare frågat om jag ville gå ut med hunden då och då. Alltså, jag känner honom sen förut och han är jättetrevlig... men jag har ingen större lust att umgås med varken honom eller hunden. Inte som jag mår nu i alla fall.

Jag tror inte att jag ska ut på nätet ikväll. I så fall bara någon minut för att ladda upp dagboken. Jag försöker att inte deppa för att jag mådde så dåligt idag. Istället borde jag tänka på att jag inte gav upp utan åkte till föreningen och senare till centrum med "K"... trots att jag mådde skit.