2000-08-15

Morsan har just åkt. Vi tog en promenad och sedan handlade vi mat. Jag kände mig lite yr under promenaden, men tänkte att det nog skulle gå över. Men det gjorde det inte. Inne i affären var det ännu värre och ibland kändes det som att jag skulle svimma. Så det blev en snabb runda i affären, men jag fick ändå med mig allt som jag skulle ha. Man kan ju inte leva utan glass. *ler*. Jag köpte lite annat... nyttigare också förstås, som bröd, mjölk och ägg. *skratt*. Jag känner mig fortfarande yr... och det är inte så kul.

Ja, just det... under promenaden pratade morsan och jag lite om flygresan tillbaka från Spanien. Under nästan hela resan så pratade morsan med kvinnan som satt bredvid oss. De kände inte varandra sedan tidigare, men tycktes ändå kunna prata om vad som helst. Jag hade hörlurar på mig för det mesta och lyssnade på det planet hade att erbjuda, d.v.s. något förinspelat band med olika artister. Nåväl, jag hörde inte vad de pratade om. Men tydligen hade kvinnan vid något tillfälle frågat morsan hur gammal jag var... och gissat på... hrm (håll i er)... 17 år! Okej, jag ser nog inte ut som 24... och när jag har flätor (som jag hade den dagen) ser jag förmodligen ännu barnsligare ut. Men 17 år? Nja...