2000-08-19

Jag orkar inte se på filmen utan spelar in den på video istället. Just det, middag... skagenröra (köpte två burkar nu när det var extrapris) och mjukt tunnbröd. *mums*. Sedan när det är fixat så ska jag nog spela något dataspel. Inte bra att surfa allt för mycket... pengarna går åt som fan. När morsan och farsan får modem och det som behövs för att surfa via kabel-tv så kan jag sitta där och knappa på tangenterna. Till dess får jag ta det lite lugnare här hemma. Varför denna plötsliga förändring? Nja, jag är trött på att få sådan stor telefonräkning. Men det är nog ändå risk för att jag då och då fastnar i några timmar framför datorn när jag är ute på nätet... hrm.

Roger ringde vid halv nio som han sa. Hm... vad var det vi pratade om? Minnet är kort ibland tyvärr. Jo, just det... han tänker spara pengar till en dator.