2000-08-07

Snacka om att man känner sig trött... Jag kom hem klockan fyra imorse. Då var jag inte speciellt sömnig så jag gick igenom posten och fixade lite med växterna. När klockan var halv sex gick jag och lade mig... och sov till halv tolv. Jag hade säkert kunnat sova mycket längre, men jag tyckte det var lika bra att stiga upp. Morsan kom över vid lunch och vi gick till centrum och handlade mat. Sedan hämtade hon fåglarna från djuraffären. Det är härligt att få höra deras kvitter igen. *ler*.

Jag har surfat ett tag nu och samtidigt fixar jag med dagboken. Men det tar nog ett tag innan jag får allt färdigt och kan ladda upp det. Nu tänker jag äta något gott och se på TV. Jag ska försöka hålla mig vaken, men kanske jag somnar redan före tio...

Ja, just det... flygresan. Planet var som sagt försenat. Själva flygresan gick ganska bra. Jag försökte sova men jag var alldeles för rastlös i kroppen, så jag bara vred och vände mig hela tiden i stolen. Vi landade strax före tre på morgonen, fick vårat bagage och gick ut för att ta en taxi. Det fanns inte en enda där... men en ganska lång kö av människor som stod och väntade. Efter ca en kvart fick vi äntligen en taxi och kunde åka hem.