2000-08-08

Vad tiden går fort. Jag tycker inte att jag har hunnit med någonting idag. Efter badet satt jag en stund framför datorn, sedan växlade jag mellan kanalerna på TV utan att hitta något bra. Jag känner mig fortfarande ganska seg. Det känns så... konstigt på något sätt.

Mina föräldrar får nog snart Internet via kabel-TV. Kul, då kan jag vara hos dem ibland och surfa lite.

Jag ska lägga mig nu. Imorgon borde jag packa upp resväskan... och boka en tid i tvättstugan... och handla igen... och fixa några räkningar. *gäsp*. Eller så tar man en siesta hela dagen. Nej, jag skämtar bara. Nu när hösten och mörkare tider snart kommer ska man försöka rycka upp sig lite och tänka positivt. Mhm...

Fåglarna sover inne i buren. Rättare sagt i sitt bo. Japp, jag har satt upp det så att de kan producera små, gulliga fågelungar. Så nu är de säkert glada att de äntligen får sätta igång. *he, he*