2003-07-01

Nu är jag tillbaka igen från tvättstugan. Jag var tvungen att sitta där nere under hela tvättandet för hon som hade tiden innan var inte färdig. Och snäll som jag är så sa jag förstås att hon kunde få använda torktumlaren och torkskåpet medan jag tvättade i maskinerna. När min tvätt var klar höll hon fortfarande på att torka sina kläder. Snälla jag sa åter igen att hon kunde fortsätta för jag torkar alltid min tvätt uppe i lägenheten. Jag tycker att torkskåpet är skitdåligt, dessutom doftar det så gott i lägenheten med nytvättade kläder som hänger på tork. *ler*.

Men självklart var jag sur... Hon hade ju tre timmar på sig att fixa det hon skulle. Räcker inte det så får hon väl dela upp tvätten på flera dagar. Hrmpf!! Nu ska jag värma lite mat, jag är hungrig (för en gångs skull).