2009-02-17

Det blev inte så mycket röjande i skåp idag. Jag var för trött... och nu har jag huvudvärk också. Toppen. Just nu är det ganska tyst i huset så jag ska börja göra mig i ordning för att sova. Min nya granne går mig på nerverna. Jag tror det är en hon... och hon måste ha någon typ av störning. Hon är hemma hela dagarna och hon spolar nästan jämt i alla kranar... gör säkert av med flera tusen liter per dag. Sen väsnas hon jävligt mycket också. Hoppas att någon annan granne också tröttnar på det och säger till henne. Jag vågar aldrig säga till folk när de låter, man vet ju aldrig vad de kan hitta på. Dessutom tror jag att det bara blir värre om man klagar. Är det hög musik eller annat oväsen efter 22 så kan man ringa störningsjouren... men vissa saker kan man inte klaga på. T.ex. en annan av mina grannar som är kedjerökare och är ute på balkongen och bolmar var 15:e minut. På vintern gör det inte så mycket men på sommaren är det olidligt. Det går helt enkelt inte att ha balkongdörren öppen för röklukten hinner aldrig försvinna mellan omgångarna.

Usch, jag låter så klagande... jag är bara trött... trött på allt... lika bra att sova.