2009-02-05

Nu är det dags för mig att sova, jag är jättetrött. Idag har jag inte gjort något särskilt, bara tittat lite på TV. Ja... och fixat ljudet på datorn. Mårten hjälpte mig att kolla upp hur man skulle göra. Det var inget jag skulle komma på själv. Man var nämligen tvungen att gå in i BIOS och ändra en inställning. Nu återstår bara en sak: att kunna ändra format på bilden till TVn. Allting ser så ihoptryckt ut... Det är därför jag bytte grafikkort för i Nvidias software så fanns det inget sätt att ändra det... får hoppas att det går med det nya Radeon-kortet.

Imorgon är det fredag. Då ska jag ladda mobilen, kameran och TomTom. Jag har oftast med mig kameran men jag glömmer att fota. Inte för att det finns så mycket att fotografera hela tiden... och så är det nästan jämt mörkt nu på vintern.