2009-02-01

Idag har jag badat och tvättat håret så nu är jag ren... muuu. Hrm, äh... jag vet inte hur renar låter. Jag upptäckte att jag har två långa rivsår på ena vaden. Jag har ingen aning om hur de kom till, jag har inte märkt något. Men så är det ibland... nästan så att jag undrar om jag går i sömnen igen (jag gjorde det när jag var liten). Det allra knasigaste jag upptäckt hittills var tre långa rivsår på ryggen, såg ut som om Freddy Krueger hade varit på besök. *ha, ha*.

Det var översvämning i mitt badrum idag. Hela golvet var täckt av vatten. Som tur var kunde jag lösa problemet själv, jag drog upp en bunt hår och en betongklump! Den var ca 4 cm i diameter, men var den kom ifrån vet jag inte. Det är väl de duktiga arbetarna som lyckades med det när det var stambyte i huset. Det är kul att ha ett nytt fräscht badrum men det är en del saker som är sämre t.ex. att det av någon anledning blivit mycket mer lyhört. Det allra sämsta är ändå att jag måste spola vatten i flera minuter innan varmvattnet kommer.