2009-02-21

Usch, vilka kalla fingrar jag har. Det är jobbigt att skriva. Nåväl, jag ska lägga mig nu. Är ganska trött i ögonen... det blev nog lite för mycket TV-tittande idag. Eller så har jag bara glömt bort att dricka tillräckligt med vätska. Alla piller man käkar hjälper inte till heller precis.

Imorgon ska jag inte göra ett dugg, har inga planer alls. Jag ska bara ta igen mig så jag orkar med nästa omgång med biobesök. Mårten och jag ska kanske på en förhandsvisning på torsdag. Vi ska även på en liten tillställning där det bjuds på vin och snittar. *hi, hi* För mig är det faktiskt terapi att äta ute. Under en period så kunde jag inte äta ute alls, det enda jag fick ner var typ en halv glass eller liknande. Jag är nämligen hellre halvhungrig och ångestfri än mätt och lätt illamående med ångest som pricken över i:et. Men nu äter jag lite mer i alla fall. Det gäller att hitta rätt balans bara...