2009-02-07

Jag sov inte mycket inatt. En av mina grannar väsnades enormt mycket. Dessutom mådde jag inte bra... vet inte varför men mitt hjärta slog så jäkla hårt och fort. Det var som om jag hade druckit 10 liter kaffe + influensaliknande symptom. Nej, nästa gång får man väl kontakta störningsjouren när någon låter mitt i natten.

Nu ska jag göra mig i ordning. Vi får se hur jag mår under dagen. Känner jag mig dålig så får jag åka hem helt enkelt. Mårten är alltid så förstående när det gäller sådant tack och lov. Ja, just det... jag kom just på att jag tog en Xanor inatt. Annars hade jag säkert inte fått mer än max 2 timmars sömn. Nu ska jag ta två till och en åksjuketablett... och en Losec för säkerhets skull.

Ska se om jag lagt fram allt jag behöver... kamera, plånbok, TomTom, sladdar till TomTom, mobil, vitaminer, inköpslista, medicinrecept, vattenflaska, nycklar. Ja, det var nog allt.