2009-02-13

Jag sitter och kollar på Jerry Springer. Intressant att höra om andras problem... och kanske glömma lite av sina egna.

Igår var Mårten på besök. Vi var på förhandsvisningen... men gick efter en halvtimme för filmen var inte särskilt bra. Vi fick i alla fall med oss varsin goodiebag. Hos Peak Performance hittade jag inget snyggt, vilket i och för sig var tur för trots att kläderna var billigare så var de inte billiga. Istället köpte jag massor av mat och prylar från ICA, Willy:s och Coop. Oj, om jag lägger ihop alla kvitton från igår så blir slutsumman 1136,50 kr. Shit... men jag tror inte att jag köpte något onödigt. Här är allt jag köpte:

3 st schampo
3 st balsam
2 paket frysta jordgubbar
2 paket frysta björnbär
4 st frysta pizzor (prosciutto)
1 st light blandsaft, smultronblom
1 st light blandsaft, melon/citrus
1 st light blandsaft, persika/passion
1 st 3-pack Wall-E ägg (Mårten fick chokladen och jag tog leksakerna i *he, he*)
80 st hårsnoddar (låter mycket, men det var från en fyndlåda)
5 st ansiktslotion
2 st fjällfil
3 paket frukosthjärtan (nyttigt och gott till filen)
4 paket glass utan socker
2 paket hållbarhetsmjölk
1 burk jordgubbssylt utan socker
1 liten Milda margarin
1 paket russin
1 isbergssallad
3 förpackningar sopsäckar
2 sportiga capribyxor (på rea)
1,3 kg clementiner
2 st användbara födelsedagspresenter till farsan
1 st sockerfri blandsaft, Fun light strawberry/watermelon
1 burk sockerfri lingonsylt
1 flaska tryffelolja (inte så billigt... men jäkligt gott)
1,5 kg äpplen