2009-02-28

Det verkar som att det blir en filmdag hos mig på måndag. Mårten och jag ska se på någon av mina DVD-filmer, kanske I am Legend.

Nu ska jag och min huvudvärk gå och lägga oss. Imorgon är det söndag... hm, redan mars. Vad tiden går fort ibland. Det enda som saknas nu är väl lite varmare väder. Nåväl, det finns förstås fler saker som man kan önska sig men värme ligger högt på listan. Jag är trött på att gå omkring som en michelingumma hemma med flera lager kläder och att behöva elda en massa värmeljus varje dag.

Den här veckan har jag gympat varje dag förutom i torsdags när jag var ute med Mårten. Det är jobbigt... men samtidigt märker man att det blir enklare för varje gång. Jag brukar jogga en runda (joggar på stället alltså) men jag måste skaffa en till matta för den jag har räcker inte. Efter 10 minuters springande så blir det ömt under fötterna. Jag skulle kunna ta på mig gympaskor men det blir för svettigt och jag gillar att jogga i bara strumpor. *ha, ha*. På fötterna alltså, jag har ju andra kläder på mig också. Jag har köpt ett par mjukisbyxor som blir perfekta att träna i. De jag har nu är för långa så jag trampar ofta på byxbenen.