2009-04-01

Det är kanske dags att sova nu. Idag har jag inte gjort så mycket, plockat undan lite grejer hemma bara. Imorgon ska jag städa och förbereda mig inför torsdag då Mårten dyker upp igen. Vi ska på tre olika shoppingkvällar och förhoppningsvis få i oss lite god gratismat och dricka... och kanske hitta billiga klädesplagg. Utöver det har vi inget särskilt planerat förutom att hämta ut omeprazol (mot magkatarr) åt mig från Apoteket... om de har fått in det förstås. Hittills har jag nämligen alltid köpt en burk med 56 tabletter men när jag gick in på FASS såg jag att det finns en förpackning med 100 tabletter. 56 stycken kostar 42 kr och 100 kostar 49,50 kr. Tänk vad mycket jag kunde ha sparat... men nu har jag i alla fall recept på 100 st och mitt närmaste Apotek har beställt in en burk åt mig.