2009-04-16

Jag ska snart börja göra mig i ordning. Känner bara att jag måste klaga på Telia. De dissar nämligen folk med social fobi. På deras sida kan man välja att kontakta dem via e-post. Man måste välja vilket område det gäller (Internet, Mobilt, Telefoni, TV). Det går att maila kundtjänst oavsett vilket område du väljer... förutom mobilt. Vad är det för påhitt? Jag ville bara veta om man kan byta mobilnummer för jag har haft mitt nya nummer i knappt två veckor och redan har jag fått ett sms och två samtal som var till den förra ägaren. Sms:et var från någon slags blodcentral i Västerås som bad en Gunilla att komma dit och ge blod. Sjukt...

Jag omformulerade min fråga till Telia så att det på sätt och vis passade in i en annan grupp, men jag fick ändå svaret att de inte svarar på frågor via e-post om allt som gäller mobilt. Man är alltså tvungen att ringa Telia och få svar på så sätt. Verkligen kul när man har social fobi...