2009-04-21

Idag är jag trött och så hör jag dåligt. Mårten och jag var på Flo Ridas releasefest igår. Det var skoj... när Flo Rida väl kom dit. Vi väntade i flera timmar, men när han uppträdde så var det coolt. Mitt i en låt så begav han sig ut bland publiken... och jag var bara ett par centimeter ifrån honom. *ha, ha*. Efter att han gått så dog hela festen och Mårten och jag gick också. Vi såg ett par B-kändisar på festen: Sibel från Idol, Josefin Crafoord, Özkan från Farmen, Soran Ismail från Parlamentet, Anna Mourou från TV-stjärnan (tror det var hon i alla fall, annars har hon en dubbelgångare).

Jag mådde lite si och så igår, jag var rätt nervös. Vet inte om det berodde på det eller att jag åt någon timme innan jag tog tabletterna... men jag var tvungen att ta en till Xanor precis innan vi åkte.

Det är sjukt vad många svarttaxichaufförer det finns. Igår när vi lämnade festlokalen blev vi tillfrågade av minst tre personer om vi behövde skjuts någonstans. De verkar hålla till överallt. Man kan inte ens gå och köpa sig en hamburgare sent på kvällen på Vasagatan utan att bli påhoppad av minst två svarttaxichaffisar. Jag åker inte ens vanlig taxi så varför skulle jag åka med någon skum människa? De får gärna köra folk hit och dit, jag bryr mig inte. Jag tycker bara det är jobbigt att de är så påträngande.