2009-04-14

Idag var morsan här och följde med mig till tvättstugan. Som vanligt var den innan inte färdig. Det är så irriterande att folk inte kan hålla sina tvättider. Om man märker att tiden inte räcker till så får man väl tvätta oftare istället. En del människor är ändå trevliga och ber om ursäkt, men andra säger ingenting... bara blänger på en.

Jag ska sova nu för jag är trött. Är det på grund av träningen jag blir så totalt utslagen? Det känns så konstigt, min kropp är inte ett dugg trött... men min hjärna vill ta siesta. Det är som om John Blund eller Sandman har uppgraderat sina "vapen" och skjuter mot en med ett högkalibrigt gevär laddat med sömnpatroner. Hm, det där lät lite flummigt. Jag lovar, jag har bara tagit en Xanor idag. På torsdag blir det kanske fler, det beror på om Mårten och jag får komma till den "exklusiva vipkvällen" som jag fick inbjudan till idag. Platserna brukar oftast vara begränsade. Hittills har det inte varit några problem, men man vet ju aldrig.

*atjooooooo*. Nej, nu får det räcka för idag. God natt!