2009-12-20

Hej hej, det är pigga Vivi här. Var? Hm, okej. Jag ljög. Tänkte att jag skulle skriva något annat än att jag är trött. Det börjar bli lite tjatigt kanske. Men jag gillar inte att ljuga, så här är det igen: jag är trött. Som tur är så finns det ett enkelt botemedel: sömn. Jag tror att jag ska testa det om ca 20 minuter.

Igår var som sagt Mårten och jag på konsert... om man nu kan säga det med tanke på att det var ett "boyband" som spelade i källarlokalen i en pub på söder. Anledningen att jag satt och knappade in gårdagens inlägg på mobilen var för att vi kom dit en timme för tidigt, så jag försökte få tiden att gå fortare (jag hatar att sitta och vänta... då börjar tankarna flyga omkring för mycket och jag börjar känna efter hur jag mår). Jag hade inga speciella förväntningar alls så jag blev positivt överraskad av hela spelningen. Musiken var okej och dessutom fanns det små komiska inslag i det hela. Ganska coolt faktiskt.