2009-12-10

Jag fortsätter med evighetsarbetet att föra över alla dagboksinlägg hit. Det tar ännu längre tid för jag kan inte låta bli att läsa allt igen.

Igår kände jag mig lite halvdeppig och hängig. Filmen i tisdags (Home) såg Mårten och jag inte färdigt för det var dåligt ljud i biosalongen. Igår tittade vi på en förhandsvisning av filmen Fish tank på biografen Park. Början var bra men sedan blev det mesigt.

Idag är jag desto gladare. Nåväl, lite i alla fall. Jag skrev förut att jag aldrig tänker vara med i TV igen. Tydligen vill ödet annorlunda. Fast jag tror inte att jag kommer synas i rutan ändå, jag blir ju bara en i publiken. Just det, ska kanske nämna vad jag ska se också... jag har vunnit biljetter till både Idolfinalen och Let's Dance (fast inte i samma tävling förstås). Det känns jättekul och samtidigt jävligt nervöst. Men med hjälp av Xanor så ska det nog gå.