2009-12-14

Snart dags att sova. Idag har jag varit trött hela dagen... jag skyller på vädret som vanligt. Trist med snö ute, fast samtidigt blir det ljusare... eller så inbillar man sig bara det. Äh, skit samma. Jag känner mig uttråkad. Varken dator, film eller träning hjälper. Jag borde kanske börja läsa en ny bok istället.

Imorgon ska jag bada och tvätta håret. Man kan ju inte gå på singelaktiviteter och se ut hur som helst. Inte för att jag tror att någon blir intresserad. Jag ser fortfarande ut som en barnrumpa... tydligen... för jag får ofta visa legitimation på klubbar och vid andra tillfällen. Jag köper dessutom en del barnkläder för jag tycker att de är mycket häftigare och färggrannare än tråkiga tantkläder. Den senaste tiden har jag fått gå tillbaka och byta till ännu mindre barnkläder. Jag ska passa på att göra det med en kjol när Mårten ändå kommer på besök. Storlek 170 är för stort, 164 sitter mycket bättre. Tänk vad träning och nyttig mat kan göra med kroppen... Innan jag började träna hade jag 28 32 i jeans. Nu skulle jag gissa att jag har 26 34. Jag får kolla runt i andrahandsaffärer och testa, för några nya jeans har jag inte råd med. Mina gamla får jag prova att sy in och även lägga ner dem (säger man så?) för att de flesta har även blivit för korta.