2009-12-28

Om du undrar vilka kändisar som Mårten och jag minglade med i förrgår så har du här en lista. Nu när jag kollar på alla namn så tycker jag att jag borde ha varit lite nervös... men det var jag inte. Kändisar är ju också människor. Det var faktiskt mer nervigt att dansa på Golden Hits med okända killar. *he, he*

Anders S Nilsson
Gert Fylking
Henrik Hjelt
Johan Svengberg
Unni Drougge
Bengt Fritjofson
Kent Finell
Hasse Wallman
Jane Timglas
Alexander Ervik
Anna Lundh
Johnny Lonn
Göran Gabrielson
Markus Birro
Thomas Bolme
Tienne Jonback
Pia Green
Lotta Mossberg
Henrik Rångedal
Kim Anderson
Kicken
Jens Hultén
Måns Natanielsson
Patrik Ekvall
Thomas Hanzon
Paul Haukka
Ingela Pling Forsman
Alice Svensson
Staffan Dopping
Annika Dopping
Tobias Karlsson
Agneta Sjödin
Thomas Järvheden
Cissi Renström
Kim Sulocki
Jonas Inde
Beatrice Ask
Örjan Ramberg
Calle Norlén
Per Eggen
Olof Stenhammar
Robert Sjöblom
Richard Herrey