2009-12-16

Jag fryser... så jag tänker bada idag också och tvätta håret. Det är någon grannjävel som spelar musik. Hoppas att de slutar efter 22. Nä, nu kan jag inte skriva mer för mina fingrar är iskalla.

Just det... filmen (Bright star)... den var urkass. Mårten och jag gick tidigt därifrån. Istället åkte vi till ett annat ställe som invigdes idag. Alla killar som jobbade där var jättetrevliga mot mig men tjejerna var riktiga bitchar. Det fanns goodiebags som en tjej gick runt med och delade ut. Mot Mårten var hon jättetrevlig och gav honom en bag. Men hon ignorerade mig helt och hållet och gick till och med förbi mig flera gånger utan att ge mig någon bag. En annan tjej bara glodde som ett fån på mig, men när Mårten frågade henne om jag också kunde få en goodiebag så sa hon "javisst".

Så jag är på dåligt humör just nu. Varför ska tjejer ofta vara så konstiga mot mig? Ibland riktigt elaka. Det kändes som att man var i skolan igen och blev mobbad. En jävligt otrevlig känsla.