2009-12-22

Jag borde kanske bli guide eller liknande, för tydligen ser jag ut som en. Överallt på nätet så skriver folk från olika länder till mig. Oftast är det om samma sak: att de ska besöka Stockholm och undrar vad det finns att göra. Jag skickar dem alltid till samma sida: Stockholms officiella besöksguide. Sen brukar jag inte höra av dem mer så jag antar att de hittar det de söker efter. En del (killar förstås) frågar om jag vill hänga med dem ut. Ha, ha! Visst. Det skulle jag inte ens göra om jag var frisk.

Snart är det julafton. Jag läste att det ska komma mer snö inatt. Hoppas bara att det inte blir för mycket. Ett ögonblick, ska bara kolla ut. Nej, ingen snö än så länge. Folk är tillräckligt stressade inför jul (inte jag tack och lov) och trafikkaos gör ju inte saken bättre. Äh, vi får se hur det är imorgon när jag vaknar. Nu ska jag borsta tänderna och sova... för jag är... ja, du gissade rätt! TRÖTT.