2009-12-12

Nu är vi hemma igen. De hade gjort fel på klubben så det blev ingen mat. Musiken var helt okej men det var kallt som fan där inne för de hade en dörr öppen så att rökare kunde gå ut och röka sina jävla giftpinnar. Eftersom jag inte tål cigarettrök och jag huttrade av köld så gick vi därifrån. Hela dagen känns misslyckad... igen. Ännu en gång känns det som att jag har tagit Xanor helt i onödan.

Jag såg verkligen fram emot Idolfinalen... och så blev man bara besviken. Inte för att jag hejade på någon av dem, men det hade varit kul att se showen. Jag vet inte vilken idiot som kom på att godkänna sittplatser bakom scenen...

Det enda positiva idag var att jag fick reda på att jag vunnit ett presentkort på 500 kr hos KappAhl. Jag vet inte vad jag skulle göra om inte de här ljusglimtarna dök upp då och då... förmodligen sjunka ner i ett hav av salt deppighet.