2010-08-31

Jag har inte sovit något. Mårten har så mycket packning bakom mig att jag inte kan vinkla sätet särskilt mycket. Om jag vore dödstrött skulle jag kanske kunna sova... men nej, det funkar inte. Jag får väl ta Xanor när Mårten har vaknat och så kan jag sova när han kör. Det är bara så irriterande... jag sitter nästan helt upprätt... sen kan jag inte röra fötterna mycket eftersom fiskbunken står där. Jag vet inte hur det ska fungera med sovandet. Jag får väl bara sova när vi är on the road. Skit... jag har ingen lust att åka hem. Jag vill stanna kvar i Spanien. Allt är bara skit. Det finns ingen luft i bilen eftersom alla fönster är stängda. Okej, luft finns väl, men kanske inte så mycket syre. Jag hör hur fiskarna är uppe vid ytan och hämtar luft. Nej, nu ska jag lyssna på radio... och hoppas på att Mårten inte sover allt för länge.