2010-08-16

Vi hittade ingen kamera så imorgon åker vi till Media Markt så Mårten kan köpa en ny. Idag var vi bland bergen... vi körde längs en flod. Det var kul att se lite bördigare områden också, inte bara torra buskar och kaktusar. Som högst var vi ca 500 m över havet. Vi skulle egentligen högre upp men Mårten kom inte ihåg riktigt vilken väg vi skulle ta och det var inte skyltat. Vi åker kanske tillbaka nästa vecka för att hitta toppen... det vore toppen. 500 m över havet låter inte mycket men det kändes lite i huvudet och våra röster lät konstiga... det var komiskt.

Hm, de visar tjurrusning på TV just nu... jag hejar på tjurarna. *sniff* *sniff*... mina fötter luktar igen. Det är väl de här hemska, plastiga badtofflorna jag har på mig som gör att fötterna inte andas ordentligt. Nej, när fötterna luktar bättre så ska jag kolla vidare på nyheterna.