2010-08-08

Tidigare idag åkte vi runt till olika kinesiska affärer. De har öppet under siestan vilket passar oss utmärkt eftersom det är så lite folk ute då. Jag köpte en till nohohon. Det är små gulliga figurer som rör sig, drivna av solceller. Jag har köpt 3 hittills: en snögubbe, en alien och idag en blomma som samtidigt är en klocka. När man trycker på en knapp så läser den upp hur mycket klockan är (på engelska). Jättegulligt. *he, he*

Större delen av kvällen tittade vi på TV... film och Fear Factor. Om en stund ska vi se en till film... som visserligen inte är så bra... men skit samma. När man är på semester så kan man slappa med mediokra filmer. Om inte min mage var uppsvälld så skulle jag käka något gott, men allt jag har är ju sockerfritt. Varför jag är bloated? Jag har redan ätit massa sockerfria sötsaker. *ha, ha*