2011-01-10

Det gick bra hos kiropraktorn. Han upptäckte två problemområden förutom min svanskota. Det var vid ett ställe ungefär mitt på ryggen och sedan på vänster sida av höften. Han knäckte till där och det var faktiskt ganska skönt. *ha, ha*. Han försökte fixa till stället på ryggen också men det ville inte riktigt varken när jag låg på mage, på rygg eller satt upp. Svanskotan behandlade han med laser. Jäklar vad ont det gjorde när han tryckte på där... men han förklarade det med att man var tvungen att göra så för att lasern skulle kunna verka ordentligt. Jag känner inte skillnad än men han sa att man måste göra åtminstone tre behandlingar.

Jag har sovit några timmar på eftermiddagen så jag känner mig lite seg men nu ska jag få i mig lite middag. Jag vet inte vad jag ska äta, känner inte för något egentligen.