2011-01-01

Det känns konstigt att vakna så pass sent att det redan börjar bli mörkt. Jag känner mig seg idag vilket inte är så konstigt eftersom jag sammanlagt tog 5 stycken Xanor igår. Jag hade inte tänkt ta så många men Mårten var så sjukt stressad när vi skulle in till stan för att kolla på fyrverkerierna så jag mådde skitdåligt och fick ta 3 st Xanor.

Det var en rätt trist dag igår. Morsan gjorde jättegod mat av fläskytterfilén, men för övrigt var dagen bajs. Idag lär det inte bli bättre heller... tror jag. Jag är så trött på att låtsas vara på gott humör när jag inte är det. Men är jag som jag egentligen känner mig så hjälper det kanske inte mig heller... det blir kanske som en nedåtspiral... eller något. Äh, jag orkar inte fundera på skit just nu. Jag ska göra mig i ordning så att vi kan åka iväg. Vi måste stanna någonstans och köpa en macka för jag är lite hungrig. Jag har inget lämpligt hemma just nu. Måste ju vara försiktig med vad jag äter fortfarande för igår var jag lös i magen igen. Jag tänker aldrig mer köpa ABBAs senapssill. Jag tror att det är orsaken till att jag blev magsjuk.