2011-01-10

Sitter och borstar tänderna just nu. Mårten är här om en stund och då ska vi till kiropraktorn. Det känns lite nervöst för jag vet inte om vi bara ska sitta och prata eller om han ska undersöka ryggen eller kanske till och med "knäcka till" lite här och där. Jag har bara tagit två Xanor... hoppas att det räcker. Om du inte har hängt med under alla år i dagboken så äter jag alltså 0,5 mg Xanor... två blir alltså 1 mg.

Apropå piller så läste jag i Aftonbladet om en stjärnbloggerska som beställde Imovane från England. Visst, hon kunde ha gått till en läkare och sagt att hon hade svårt att sova och kanske fått pillerna lagligt. En sak jag funderar över... är Imovane verkligen så stark som de skriver i artikeln? Och om den är det... borde de inte skriva om att när jag låg på psyk så fick alla Imovane vare sig de ville eller inte. Det tycker jag är värre. Det kändes som att de inte gav Imovane för att hjälpa oss att sova utan för att slippa en massa onödiga incidenter som skulle kunna ske nattetid när det inte var så mycket personal där.

Vad är klockan nu? Nio... jag måste nog ta en Xanor till tror jag. Ja, det är lika bra.